woensdag 5 augustus 2015

Dagelijkse verwijzing uit de Verdwijning naar de Cursus


… het begint altijd met vergeving en het kiezen van de juiste Leraar :

Wanneer jij je met mij verenigt, verenig jij je zonder het ego, want ik heb het ego in mezelf opgegeven en kan me daarom niet met dat van jou verenigen. Onze vereniging is daarom dé manier om het ego in jou op te geven. De waarheid in ons beiden ligt buiten het bereik van het ego. Ons welslagen in het overstijgen van het ego wordt door God gegarandeerd en ik deel dit vertrouwen voor ons beiden en voor ons allen. Ik breng Gods vrede naar al Zijn kinderen terug, omdat ik die voor ons allemaal van Hem ontvangen heb. Niets kan zegevieren over onze verenigde wil, omdat niets kan zegevieren over die van God.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten