donderdag 23 juli 2015

Dagelijkse verwijzing uit de Verdwijning naar de Cursus


In feite zegt Jezus in zijn Cursus dat hij weet dat je uiteindelijk naar hem zult luisteren en ware vergeving zult beoefenen.

Laten we blij zijn dat we de aarde kunnen bewandelen en zoveel kansen krijgen om telkens weer een situatie te zien waarin Gods gave opnieuw als de onze kan worden herkend! En zo zullen alle sporen van de hel, de geheime zonden en de verborgen haatgevoelens zijn uitgewist. En heel de lieflijkheid die zij verborgen hielden verschijnt nu als hemelse weiden voor onze ogen, om ons hoog boven de doornige paden te verheffen die wij volgden voordat de Christus verscheen. Hoor mij, mijn broeders, luister en sluit je bij mij aan. God heeft beschikt dat ik niet tevergeefs kan roepen en in Zijn zekerheid rust ik voldaan. Want jullie zullen horen en jullie zullen opnieuw je keuze maken. En met deze keuze is iedereen bevrijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten