maandag 20 november 2017

Verkoop tweedehands boeken

Ik verkoop een aantal van de boeken die ik destijds gekocht heb. Alle boeken zijn in een prima staat. Sommige hebben op de eerste bladzijde een stempel. Deze heb ik geplaatst toen ik nog een leescafé had. De meeste boeken verkoop ik voor een tientje, soms iets duurder. De verkoopprijs staat vermeld bij elk boek. Verzendkosten zijn hier niet in begrepen. Meestal kunnen de boeken verzonden worden als brievenbuspakket. De kosten voor het versturen liggen hoger wanneer het boek te dik is en niet door de brievenbus kan. De boeken worden alleen verzonden binnen Nederland. Voor België kan er eventueel een regeling getroffen worden.

Als je interesse hebt in een boek stuur mij dan een mailtje (cerusoveenendaal@gmail.com) en ik deel je op mijn beurt de totale kostprijs mee en de gegevens om de betaling over te maken. Na ontvangst van de betaling stuur ik het boek naar je toe. Indien u toch niet tevreden bent kan u het boek aan mij terugsturen. U dient dan wel zelf in te staan voor de verzendkosten.


De boekenlijst - die lang nog niet volledig is - vind je terug op cerusoveenendaal@blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten