vrijdag 18 september 2015

Dagelijkse verwijzing uit de Verdwijning naar de Cursus


Laat alle illusies gelijk los, want ze zijn allemaal even onwaar. Zoals Jezus jou in zijn cursus aanraadt:

Dit is de tijd waarin een nieuw jaar spoedig uit de tijd van Christus geboren zal worden. Ik heb volmaakt vertrouwen in jou dat je alles doet wat je volbrengen wilt. Het zal jou aan niets ontbreken en je zult compleet maken en niet vernietigen. Zeg dan tegen jouw broeder:

Ik geef jou aan de Heilige Geest als deel van mijzelf.
Ik weet dat jij zult worden bevrijd, tenzij ik jou gebruiken wil om mezelf gevangen te zetten.
In naam van mijn vrijheid kies ik jouw bevrijding, omdat ik inzie dat we tezamen zullen worden bevrijd.

Zo zal het jaar in vreugde en vrijheid beginnen. Er is veel te doen en we werden lang opgehouden. Aanvaard het heilig ogenblik nu dit jaar geboren wordt en neem in het Grote Ontwaken jouw plaats in die zo lang onvervuld is gebleven. Maak dit jaar anders door het helemaal hetzelfde te maken. En laat al je relaties voor jou heilig worden gemaakt. Dit is onze wil. Amen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten