vrijdag 5 februari 2021

Les 37 ~ Mijn heiligheid zegent de wereld. Met commentaar door Jezus.


 

Gezegend ben jij. Ik ben degene die je kent als Jezus.

En dit is wat jullie meegemaakt hebben tijdens mijn laatste incarnatie op jullie planeet. Mijn heiligheid zegende de wereld.
Nadat ik volledig ontwaakt was, zodra ik een verlicht wezen was, werden degenen die mij ontmoetten gezegend door mijn aanwezigheid. En dit was geen zegen uit arrogantie, zoals het ego zou doen.

Het is de frequentie die door een verlichte Meester vastgehouden wordt, die zich via hem uitbreidt omdat er geen sprake meer is van blokkades die de uitbreiding van de krachtige eenheid met de Bron, verhinderen. Het is niet de energie van het individuele zelf; de energie komt vanuit de Godsgeest en stroomt door het ongeblokkeerde bewustzijn van de Meester, de verlichte Meester. Deze energie breidt zich uit naar alles en iedereen en is daardoor ook uiterst krachtig in zijn creatieve mogelijkheden waardoor er spontaan wonderen gebeuren.

De gezuiverde denkgeest, de genezen denkgeest is van heel groot belang wanneer je begrijpt dat wat in jou is, wat door jou stroomt, uitgebreid wordt. Daarom hebben degenen met een lage frequentie, met een ego gedreven bewustzijn, geen toegang tot enorme krachten omdat ze door het ego vergroot worden. Je ziet dit gebeuren bij spirituele leraren waarvan het ego niet uitgeklaard is door een proces zoals jij nu doormaakt. Je ziet dat er door hen sexuele machten worden uitgespeeld over anderen. Ze zenden wel een enorme energie van de bron uit, maar deze energie wordt gefilterd door hun ego-blokkades.

Dit is iets wat je moet begrijpen en we moedigen jou hierin aan om tijdens dit zuiveringsproces niet te ongeduldig te worden. Bijvoorbeeld in jouw verlangen naar een kundalini-ontwaken of het hebben van paranormale krachten of het kunnen manifesteren van geld.

In eerste instantie moet de denkgeest gezuiverd zijn zodat de macht, die jouw rechtmatige erfenis is, niet gehinderd wordt door blokkades. Dit is een belangrijke waarschuwing, niet om jou bang te maken, maar om je aan te moedigen geduld te hebben in jouw toegewijdheid aan deze lessen zodat je die wonderbaarlijke verbinding met de Bron niet gebruikt onder het toezicht van het ego. Dat is geen mooi zicht. Wanneer je te snel op zoek bent naar macht worden mensen om je heen te veel ontwricht.

Het is een prachtig geschenk aan jezelf om eerst alles bij jezelf op te ruimen zodat de stijgende energieën op jullie planeet een schoon en onbevlekt voertuig hebben om te werken.

Kijk maar eens rond om te zien hoe er een toenemende druk is ontstaan op de denkgeest nu jullie planeet dit ascensie proces doormaakt. En we hebben het nu over het jaar 2019, het jaar waarin deze video-opnames worden opgenomen.

Weet dus dat deze lessen zorgen voor het zuiveren van de denkgeest zodat, wanneer de energiepiek er is, jij een mooi gezuiverd voertuig zult hebben waarin deze energie kan wonen.

Heb geduld, geliefde. Hou genoeg van jezelf om deze lessen te doen. Foeter niet op jezelf als je eens een oefenmoment gemist hebt, maar corrigeer jezelf zo snel als je kan en beloof jezelf om het de volgende keer beter te doen. Voel dit niet aan als een falen wanneer je het niet perfect hebt uitgevoerd. Het is een trainingsprogramma. Het is net zoals je een fysiek trainingsprogramma volgt. Je kan eens last hebben van een spierverrekking of een dag hebben waarop jij je niet zo fit voelt of je kan het een dag zo druk hebben dat je niet aan je oefenprogramma komt. Ook dat kan gebeuren. Maar vergeet hierbij niet dat er zelfs op de drukke dagen momenten zijn waar je bijvoorbeeld op de bus zit, in de wachtrij aan de kassa staat of je wacht aan de telefoon en waar je toch je training kan gebruiken. Het kost helemaal niet veel tijd en niemand weet het dat je dit doet, behalve jij zelf. En jij zal het weten omdat jij je beter zal voelen.

Gun jezelf dit plezier. Weet dat wij bij je zijn en je ondersteunen gedurende deze reis. Je kan ervan op aan dat je situaties in je leven zal krijgen waarin je deze lessen moet toepassen. Zie ze dus niet alleen als theorie, maar begin er gebruik van te maken als je bijvoorbeeld van streek raakt, als je bang bent voor de toekomst, als er wrok is uit het verleden. Maak er gebruik van en laat ze jouw geest besturen zodat jouw geest jou niet meer bestuurt.

Ik ben degene die je kent als Jezus. We zien elkaar morgen terug.

2 opmerkingen:

  1. Dank voor deze vertaling en vooral dat ik via jou werk op het spoor mocht komen van Tina Spalding. De reacties van Jezus zijn (ik heb er nu 2 gezien) zijn zo direct van toepassing op mijn situatie dat het lijkt alsof hij in mijn denkgeest heeft meegekeken. Hij maakt me wakker, helpt me de moed en de kracht te vinden om door te gaan, te groeien naar vertrouwen in ECIW en meest om te voelen hoe hij van me houd. Hoe liefde en waarheid eruit zien. Dank je en ik groet je met heel mijn hart

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Fijn om te lezen Adri en fijn ook voor jou dat het je moed en kracht heeft. Je groet komt met dankbaarheid binnen en is wederzijds. Liefs. Annemie

      Verwijderen