donderdag 18 februari 2021

Les 50 ~ Ik word gedragen door de Liefde van God. Met commentaar door Jezus.


 

Gezegend ben jij. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Dit is inderdaad de ultieme waarheid: jij wordt gedragen door de Liefde van God.

Je wordt niet gedragen door geld. Je wordt niet gedragen door voeding. Je wordt niet gesteund door één van de vele materiële dingen die jou geleerd zijn dat ze je wel dragen of ondersteunen. Zolang echter dat je gelooft dat ze jou ondersteunen, ondersteunen ze je ook. Het is een van de grote paradoxen van de fysieke ervaring van 3D waar jij je bevindt en dat jij leven noemt. Wat je gelooft wordt waar voor jou. En omdat je in die mate geïndoctrineerd bent op jouw planeet om in deze systemen te geloven, geloof je met heel je wezen dat je gesteund wordt door jouw salaris en alle fysieke materiële zaken.

Van zodra je van gedachten verandert begin je ook een andere ervaring te hebben en dat is wat we hier doen. Wij veranderen jouw manier van denken door jou dingen te laten zeggen – en te herhalen – die je niet echt gelooft, tot jouw denken geleidelijk aan begint te veranderen en jij een andere ervaring begint te krijgen.

En nu je de 50 lessen van dit trainingsprogramma gevolgd hebt begint jou die andere ervaring op te vallen.

Mogelijk reageer je niet zo snel meer. Misschien komen er meer liefdevolle gevoelens naar boven waar dat voorheen niet het geval was. Misschien heb je het gevoel om weer contact te zoeken met mensen die je al een tijd niet meer gesproken hebt. Misschien wil je iets veranderen aan je voedingspatroon. Misschien is het ongezonde wat je zolang gegeten hebt niet meer zo aantrekkelijk; je eet het nog steeds, maar er is iets veranderd.

Het is het effect van deze lessen. Ze veranderen jouw ervaring. Ze bieden zich aan in de vorm van ervaring, in de vorm van een veranderend bewustzijn waardoor jouw geloof zich begint te ‘ont-wikkelen’.

Hoe de lessen werken en hoe ze jouw denken transformeren gaat jouw begrip te boven, maar het fysieke bewijs ervan valt jou wel op. Laat deze evolutie nu de brandstof zijn voor de volgende 50 lessen.

Maak van deze verhoging van jouw frequentie, van deze veranderingsontwikkeling, gebruik om jou verder te duwen voor de volgende 50 lessen. Je hebt nu reeds 50 lessen doorlopen! De volgende 50 lessen kunnen dus even makkelijk doorgenomen worden. En door dit te doen blijf je verder evolueren in jouw ervaringen.

De snel stijgende energie van jullie planeet zorgt, los van deze lessen, voor verschuivingen en veranderingen. Zo gebeurt het dat je geconfronteerd wordt met ideeën, geloof en overtuigingen die je niet langer passen bij deze verhoogde trilling. Het zijn gedachten van haat, liefdeloosheid, afscheiding.
De komende maanden zal jij je hier meer en meer bewust van worden en dat is natuurlijk geweldig nieuws.
En als je ze ziet zullen ze je storen en verdienen ze het niet om nog langer in de denkgeest te blijven van Gods heilig kind. Ze zijn niet liefdevol en geboren uit angst, geladen met haat en gesteund op aanvallen en trekken zo soortgelijke frequenties naar jou toe in de vorm van een ervaring.

Als er dus een liefdeloze gedachte in jou opkomt willen wij jou eraan herinneren om die niet te haten, er geen hekel aan te hebben, te denken dat je een slechte student van Een Cursus in Wonderen bent, maar dat je als het ware verheugd bent en zegt: ‘Aha, ik ontdek nu dit deel in mij en ik wil niet langer dat dit in mijn denken blijft en daardoor een frequentie uitzendt die soortgelijke ervaringen aantrekt. Nu ik dit deel in mijn denkgeest herken, wil ik het naar het licht brengen voor genezing en vraag ik om het van mij weg te nemen. Van mijn kant moet ik mijn steentje bijdragen door dit liefdeloze deel niet te versterken door te doen alsof het waar is.’
Want zo versterk je overtuigingen en ideeën. Wanneer je handelt alsof ze waar zijn, versterk je ze.

Wanneer je dus dat liefdeloze deel van jouzelf opmerkt, vragen wij jou om je er niet mee te identificeren als jouzelf. We willen dat je het benoemt als iets dat in jouw denkgeest verblijft, maar dat je niet langer wil, dat het geen deel meer uitmaakt van jou. Dat is niet wie jij bent. Het is een liefdeloze overtuiging die jou werd aangeleerd, waarin je getraind bent en onopgemerkt in jou werd geplaatst.

Je moet begrijpen dat je Liefde bent. Je bent gemaakt door Liefde, uit Liefde, voor Liefde en alles wat in jou is dat niet liefdevol is, ben jij niet!

Ik ben degene die je kent als Jezus en we kijken uit om de volgende 50 lessen met jou te doen. We zien je morgen weer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten