maandag 19 april 2021

Les 110 ~ Ik ben zoals God mij geschapen heeft. Met commentaar door Jezus.


Gezegend ben jij. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Jij bent zoals God jou heeft geschapen en ik ben zoals God mij heeft geschapen. Alleen is een van ons dit gewoon vergeten!

Ik ben het niet vergeten. Lang geleden al herinnerde ik mij dat ik ben zoals God mij geschapen heeft.
Je ontspant wanneer je deze kennis in je denkgeest opneemt.
Wanneer je deze kennis in je opneemt word je zuiver, word je puur.

Je respecteert jezelf, je broers en zussen.
Je gaat niet onrespectvol om met jezelf.
Je neemt geen genoegen met goedkope onbenulligheden in deze incarnatie.
Je weet dat je een bent met grootheid.
Je weet dat het jouw verantwoordelijkheid is om je af te stemmen op jouw eigen met liefde gevulde grootheid en dit ook te demonstreren in deze incarnatie.

Je bent zoals God jou heeft geschapen: een schitterende creator.
Een schitterende leraar.
Een wezen dat op dezelfde golflengte zit met liefde, gemaakt uit liefde, door liefde en voor liefde.

Ik ben degene die je kent als Jezus en de Christus leeft in mij net zoals de Christus ook in jou leeft maar bij jou bedekt is met allerlei onjuiste overtuigingen.
De Christus in jou wordt verstopt door een gebrek aan geloof in jouw goddelijkheid.

Dit is wat deze les van jou vraagt. Ze vraagt jou om jou jouw goddelijkheid te herinneren.

Morgen zie ik je weer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten