vrijdag 2 april 2021

Les 93 ~ Er woont licht en vreugde en vrede in mij. Met commentaar door Jezus.


Gezegend ben jij. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Er woont licht, vrede en vreugde in mij. Dat is ook de reden waarom ik hier ben, geliefden, om jullie die waarheid te vertellen. De waarheid dat ook jij kan leven op die plek van licht, vrede en vreugde.

Het is echt een wondermooi iets als al die onjuiste ideeën, alle gedachten van haat, alle oordelen en al die onbenullige belemmeringen jouw denkgeest verlaten hebben en jij vrede hebt. Het is veel meer waard dan alles wat je kan kopen, bezitten of najagen in deze driedimensionale wereld die jullie de realiteit noemen.

Licht, vrede en vreugde wonen in mij. Ik ben degene die je kent als Jezus. En licht, vrede en vreugde zijn ook in jou. Jij bent degene die geschapen is naar het beeld dat jij God noemt: een prachtige schepper, een unieke uitdrukking van het goddelijke die in alle opzichten heilig is.

Wees dus aardig voor jezelf. Respecteer jezelf. Laat je niet kleineren of op de kop zitten door anderen. Weet en begrijp dat jij bent zoals God jou geschapen heeft.

Ik ben degene die je kent als Jezus. Morgen praten we weer me je.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten