zaterdag 18 december 2021

Les 353 ~ Mijn ogen, mijn tong, mijn handen, mijn voeten hebben vandaag maar één doel: aan Christus gegeven te worden om daarmee de wereld met wonderen te zegenen. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die jij kent als Jezus.

Je merkt hier dat gebruik gemaakt wordt van het woord ‘Christus’. Dat betekent Christusbewustzijn en het is niet Jezus Christus. Ik ben Jezus, die Christus werd door praktijken die mij getoond en geleerd werden.

In eerste instantie vertelt deze les jou over je toewijding om Christusbewustzijn te gebruiken voor een hoger doel waardoor je je ware aard leert kennen die het dan overneemt.

Het is dus eerst een oefening van overgave aan een hoger bewustzijn, wetende dat je niet alles weet, wetende dat je soms misleid bent, maar door deze toewijding vraagt om verandering, waarna je besluit je lichaam en denkgeest niet langer te gebruiken voor de doeleinden van het ego.

Je draagt dit nu op aan een hoger doel en door die toewijding leer jij jouw Zelf kennen. Je maakt gebruik van je vrije wil om uit te stijgen boven het slagveld en verheft jezelf tot wijsheid en een direct bewust contact met je gidsen en leraren.

Het lijkt misschien alsof je jezelf verliest, maar in feite vind je jezelf. Je verliest niet, je kwalificeert je om je vrije wil liefdevol, vriendelijk en grootmoedig te gebruiken.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten