dinsdag 28 december 2021

Les 363 ~ Dit heilige moment wil ik U geven. Neemt U het in handen. Want U wil ik volgen, in de zekerheid dat Uw leiding mij vrede geeft. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Nu ons dagelijks samen zijn ten einde loopt willen we dat je enthousiast wordt voor het komende jaar.

Het komende jaar kan voor jou een prachtig jaar worden. Er komt steeds meer licht naar je toe en je wordt aangetrokken om op een zodanige manier te werken door het toenemende licht in jezelf.

Wezens die zich van het licht afkeren stoten deze leringen af omdat het niet in overeenstemming is met hun frequentie. Maar als men zich een weg gebaand heeft door de honderden lessen, door honderden toegewijde dagen, heeft men zichzelf opgetild.

Sommigen kunnen het in deze tijd van het jaar moeilijk hebben doordat alles wat in jou is en niet van het licht is, naar boven komt, om anders te gaan beoordelen en los te laten. Door de komende dagen te werken aan vastzittende wrok, oude problemen en angsten kan dit voor een heel krachtige bevrijding zorgen.

Huil daarom maar eens goed uit, laat het los, hoor de woorden die in je opkomen tijdens je wanhoop. Luister naar die woorden, ze onthullen jouw overtuiging die de oorzaak vormt voor jouw pijn.
Misschien is het ‘ik zal mijn kinderen nooit meer zien’, ‘ik zal altijd alleen zijn’, ‘ik heb nooit genoeg geld’.
Luister naar die woorden die je lijden veroorzaken want zolang je die emoties onderdrukt blijven die dingen voor je verborgen.

Geef jezelf, gedurende deze dagen tussen Kerstmis en Nieuwjaar, wat tijd voor jezelf, geef jezelf de nodige ruimte, neem de tijd om te voelen wat je voelt, laat de woorden die je gelooft en kracht geeft naar boven komen. Zolang je ze onderdrukt besmetten ze jouw frequentie. Door ze de vrijheid te geven te zeggen wat ze willen zeggen worden ze gehoord en kan je die overtuiging aanpakken.

Je hoort jezelf bijvoorbeeld zeggen ‘ik heb nooit genoeg geld’. Dat is wat je in je bewuste geest naar boven brengt en waar je wil aan werken.
Hoe kan je hieraan werken?
Je zou deze negatieve overtuiging die je pijn doet kunnen ombuigen van ‘ik heb nooit genoeg geld’ naar een nieuwe mantra ‘geld komt gemakkelijk en vlot naar me toe, ik ben nu omringd door overvloed’.
Met zo’n helende mantra los je de gedachtevorm op die in je geest leeft.

Welke negativiteit de komende dagen ook naar boven komt, probeer die niet langer voor jezelf te verbergen. Laat ze los. Sta jezelf toe om te voelen wat je voelt. Maak aantekeningen zodat je kunt zien wat er onder de oppervlakte op de loer ligt.
Breng deze lessen in praktijk, maak ze onderdeel van je normale denkproces en gebruik ze telkens wanneer je een probleem tegenkomt.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten