woensdag 1 december 2021

Les 336 ~ Vergeving laat me weten dat denkgeesten verbonden zijn. Met gedeeltelijk het toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Vergeving zal resultaten opleveren die jou laten zien dat je een wonderdoener bent.

Wanneer je begint met het beoefenen van vergeving zul je een verschil in frequentie voelen en getuige zijn van veranderingen in de wereld. Het wonder doet zich voor waar haat verdwenen is en vervangen werd door liefde.

In jouw fysieke ervaring zal, wanneer je andere gedachten hebt, de wereld veranderen omdat zij een weerspiegeling wordt van die verandering. In die transformatie krijg je het bewijs dat alle geesten met elkaar verbonden zijn en dat alles wat je met je geest doet een fysieke reactie in de fysieke wereld creëert.

Dat betekent dat een personage of een gebeurtenis anders wordt. Het is het krachtigste bewijs dat je geest verbonden is met andere wezens, andere mensen, andere dingen, andere ervaringen en gebeurtenissen, want als je binnenwereld verandert, verandert ook je buitenwereld.

Velen die nog geen vergeving geoefend hebben zullen zeggen dat dit een onmogelijkheid is. Maar wij zeggen je dat als je echt en volledig vergeving beoefent, je in de fysieke/materiële wereld een transformatie zult zien die op geen enkele andere manier verklaarbaar is. Probeer het maar.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

2 opmerkingen:

  1. Ik wil mij graag abonneren op deze site...
    Love,
    Madelaine Laros

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan helaas niet meer Madelaine. Het programma wordt niet langer ondersteund en ik heb geen vervanging kunnen vinden ervoor.

      Verwijderen