dinsdag 21 december 2021

Les 356 ~ Ziekte is slechts een andere naam voor zonde. Genezing is slechts een andere naam voor God. Zo is het wonder een beroep op Hem. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben diegene die je kent als Jezus.

Ziekte is voor het ego het grootste argument dat je door God in de steek gelaten bent. Je voelt je verraden als je lichaam uit eigen wil de fout lijkt in te gaan.

De waarheid echter is dat je lichaam niet uit eigen wil de fout ingaat maar dat het de frequenties weerspiegelt van je gedachten en overtuigingen die je vasthoudt. Als je in ziekte gelooft, kan je ziek worden. Als je in de dood gelooft, kun je sterven.

In dit stadium van je ontwikkeling is het belangrijk om ziekte te zien zoals ik deed toen ik mensen genas. Ik was er zo van overtuigd dat ze gezond waren en door mijn jarenlange studie en het in praktijk brengen was mijn frequentie zo hoog dat ik in staat was hun overtuigingen te negeren en hun te bewijzen dat wonderen kunnen gebeuren. En wonderen kunnen ook jou overkomen.

Als je ziek bent, keer dan naar binnen, stel vast waar je overtuigingen over ziekte zich bevinden en onderzoek wat je overtuigingen zijn.

En we willen dat je ze verandert. We willen dat je wonderbewust wordt.
Dus in plaats van over je ziekte te praten, in plaats van je ziekte met anderen te delen, in plaats van te vertellen hoe slecht jij je voelt, zeg je beter tegen jezelf dat het goed met je gaat, dat je nooit ziek wordt.

Je zal een verschuiving beginnen zien van de frequentie. Je lichaam is een effect van je geest en zo simpel is het.

Ik ben jij diegene die je kent als Jezus en we zullen morgen weer met je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten