zondag 19 december 2021

Les 354 ~ Wij zijn samen Christus en ik in vrede en in zekerheid van doel. En in Hem is Zijn Schepper zoals Hij is in mij. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding



Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die jij kent als Jezus.

Christusbewustzijn is een allesdoordringende energie van eenheid waar jullie allemaal deel van uitmaken, maar dat je vergeten bent.

Je bent inderdaad heilig. Jullie zijn heilig. Jullie allemaal, op elke unieke manier waarop jullie zijn gemaakt is elk van jullie deel van het Zoonschap, deel van de Christusgeest, deel van God.

De scheiding waarin je terechtgekomen bent is niet werkelijk, het is als een duistere droom.

Jullie zijn verbonden, één en geliefd. Dit is waar jij je nu moet op concentreren. Het is dit geloof dat je zo vaak mogelijk in je bewuste geest moet brengen, dat jullie allemaal met elkaar verbonden zijn, dat jullie allemaal één zijn en dat jullie allemaal geliefd zijn. In de ogen van God zijn jullie allemaal gelijk.

Als je stilstaat bij de dingen die je van streek maken zie je dat dit is omdat je iemand onwaardig of slecht vindt voor wat hij doet. Je benoemt een situatie als onjuist, dit veroorzaakt lijden, maar het is al gebeurd. Het is een meedogenloos oordeel en een vasthouden aan een overtuiging dat jij de baas bent over alles en dat alles naar jouw zin moet gaan.

De waarheid is dat alles al op jouw manier gaat, omdat er veel van je wordt gehouden. Je wordt gerespecteerd en geëerd door wat jij God noemt. Je hebt een vrije wil gekregen. Je hebt keuzevrijheid gekregen en dat is het grootste respect dat je kunt krijgen.

Gebruik dus je vrije wil en je unieke visie op je eigen leven en weet elke dag, terwijl je beslissingen neemt, dat je innerlijke leiding die jou het gevoel geeft dat je op één lijn zit met iets, kan worden vertrouwd. Het is je onzichtbare navelstreng naar het Goddelijke. Het is jouw verbinding met het Christusbewustzijn en het is jouw verbinding met mij.

Ik ben altijd bij je en ik zal er alles aan doen om je altijd op je reis te begeleiden.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten