vrijdag 5 maart 2021

Les 65 ~ Mijn enige functie is die welke God mij gaf. Met commentaar door Jezus


 Gezegend ben jij. Ik ben degene die je kent als Jezus.

We danken jullie ook vandaag om bij ons te zijn op deze grensverleggende reis in het aanpassen van de beperkte overtuigingen waar je genoegen mee hebt genomen.
Overtuigingen zoals: ‘Als ik 15 kilo kan afvallen en mijn lichaam wordt zoals ik het wil, dan zal ik alles kunnen krijgen wat ik wil.’ Dat is een afgod, het is iets wat je aanbidt.

Of het voornemen dat je gaat sparen voor die mooie auto. En al wordt het een maandelijkse bijdrage van rond de € 500,-, het zal er zo goed uitzien. Iedereen zal van je houden. Je zal er succes mee boeken. …

Het zijn idealen die je nastreeft. Je stelt ze in de plaats van je werkelijke doel, je doel om te ontwaken, om wakker te worden en hierdoor mee te werken aan het ontwaken van jouw broeders en zusters.

Eens je uitreikt naar de sterren vallen alle kleine hindernissen die je op je reis tegenkomt weg en zie je ze niet langer. Zo boek je vooruitgang in je spirituele beoefening.

Velen van jullie zeggen: ‘Oh, ik volg al wel 25 jaar Een Cursus in Wonderen.’ Maar is dat ook zo? Heb jij je niet voortdurend laten afleiden door andere doelstellingen? Door andere trainingsprogramma’s die jou voorhielden dat dit de manier was waarop men van jou zou houden; die je voorhielden dat het de weg naar veiligheid was.

Wij zeggen jou als je in de richting van het doel van dit boek werkt zal al het andere naar jou toekomen. Je streeft dan zo’n groot doel na, wat het verhogen van jouw frequentie betreft, dat gezondheid, vreugde, blijheid, overvloed, al dat moois, naar jou toekomt omdat je verblijft in het rijk van de goden. Je verblijft in het rijk van verlichte meesters, je verblijft in het rijk waar de zware ketenen van het materialisme niet kunnen bestaan.

Oefen deze les dus goed. Het is je ticket naar vrijheid.

Ik ben degene die je kent als Jezus. We zien je morgen terug.

1 opmerking:

  1. ‘Ik volg al wel 25 jaar met de cursus. Maar is dat ook zo?’
    Heel herkenbaar 😂💝👍🏻
    Fijne dag allemaal

    BeantwoordenVerwijderen