donderdag 11 november 2021

Les 316 ~ Alle geschenken die ik mijn broeders geef, zijn de mijne. Met een gedeelte van het toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Het ego wil hebben en krijgen.

In zijn poging te nemen, op te potten en voor zichzelf te houden maakt het ego gebruik van de honger van het lichaam en van de verlangens van de afgoden die het aanbidt.

De waarheid echter is dat wat je weggeeft toch ook bij je blijft.

Volgens de wetten van jouw wereld lijkt dit een vreemde aanname. En in de fysieke, de materiële wereld is dit ook zo. Als je een stuk fruit hebt en je geeft het weg, dan heb je dat stuk fruit niet meer. Maar geef je in de niet-fysieke wereld de liefde die je hebt dan wordt dit versterkt in plaats van afgenomen.

Als je creatief bent en mooie dingen maakt die je verkoopt of weggeeft dan wordt dit als het ware een verlenging van jou. Het wordt de wereld ingestuurd, jouw creativiteit wordt gedeeld door andere mensen, inspireert en wordt gewaardeerd. Je geeft het weg en elke keer dat je creaties door anderen gewaardeerd worden, komt die waardering naar jou.

Wanneer je alles voor jezelf wil houden omdat je bang bent het te verliezen verlies je in feite de kans om het uit te breiden. Dus deel wat je hebt. Wees genereus met wat je hebt.
Geef weg wat je wilt houden. Deel datgene waar je meer van wilt en je zult merken dat je leven wonderbaarlijk groter wordt.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten