donderdag 10 juni 2021

Les 162 ~ Ik ben zoals God mij geschapen heeft. Met commentaar via Tina Spalding.

 




Jij bent zoals God jou heeft geschapen. Je bent een wezen gemaakt uit liefde, van liefde, voor liefde en dat ben je gebleven ook al ben je vergeten dat dat is wat je bent.

Dat is de kracht van deze uitspraak. Het herinnert je aan de waarheid die jij bent vergeten. Je ziet jezelf soms als schuldig. Je ziet jezelf soms als dom. Je ziet jezelf soms als onvoltooid. Je ziet jezelf soms als grandioos, maar je bent zoals God je geschapen heeft. Je bent gemaakt van geest en je bent hier gekomen om te ervaren wat je niet bent. Dit is de wereld van scheiding. Dit is de wereld van de dood. Dit is de wereld van lichamen. Deze dingen ben je niet en dit is waarom je hier zo lijdt!

Sommigen van jullie zullen zeggen: "Wat kan ik doen als ik de wereld niet heb? Wat heb ik wel?"
Als jij je op Spirit begint te concentreren, als jij je begint te concentreren op liefde, als jij je begint te concentreren op dat waar je van houdt, zul je merken dat je wereld zal veranderen. Als jij je focust op je zonden, als jij je focust op de schuld van je broer, als jij je focust op schaamte, creëer je een wereld, maar het zal geen leuke zijn!

Je geest is de schepper. Je bent gemaakt naar het beeld van God en dat betekent dat je een krachtige schepper bent. Jij kiest wat je hier ervaart. Velen van jullie zullen zeggen: "Ik kies niet voor de gebroken enkel die ik heb!" of "Ik kies niet de ongelukkige partner die ik heb!" Maar dat doe je wel. Je bent alleen vergeten dat je die dingen hebt gekozen.

Blijf kiezen voor liefde. Blijf ervoor kiezen om je vergevingswerk te doen en je wereld zal dienovereenkomstig verschuiven en veranderen. Als je stopt met het opleggen van schuld op de wereld, als je stopt met het leggen van verhalen op de wereld en als jij je herinnert dat je geschapen bent naar het beeld van God, onvoorwaardelijk bemind door God, ben je zoals God je schiep. Het is alleen maar verborgen geweest door lagen van leugens, onwaarheid, misvattingen en illusies.

Vertrouw in jezelf! Begin jezelf te waarderen. Houd van jezelf als een heilig beeld van wat je God noemt. Ook al ben je afgescheiden om je idolen te achtervolgen, je bent nog steeds een heilig wezen. Vergeet dit nooit!

Ik ben degene die je kent als Jezus en ik ben hierheen gestuurd om je elke dag te herinneren aan je schoonheid en je liefdevolle aard. Ik word hier elke dag naar je toe gestuurd, zodat jij je herinnert wie je bent. Je bent een heilig wezen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten