vrijdag 13 augustus 2021

Les 226 ~ Mijn thuis wacht mij. Ik haast me erheen. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

We sturen hier niet aan op een gevoel van desillusie. We zijn op zoek naar een juiste evaluatie van de wereld met al haar verleidingen want je moet onthouden dat het ego deze wereld heeft gemaakt om jou van je thuis weg te houden.

Dit lijkt op dit moment misschien niet logisch. Het lijkt alsof er zoveel dingen in de wereld zijn die je wilt: meer geld, meer contact, een groter huis, mooiere auto's, dat soort dingen.

Het zijn slechts illusies, ontworpen om jou te verleiden in de wereld te blijven. Maar je gaat begrijpen dat hoe meer decennia je op deze planeet leeft, hoe minder aanlokkelijk deze dingen lijken te zijn.

Dat komt omdat ze niet echt bevredigend zijn voor iemand wiens natuur geestelijk bewustzijn is. Jouw ware aard is niet fysiek. Je bent afgescheiden en het fysieke toont je geloof hierin aan.

Maar terwijl jij je idolen achtervolgt en je ze één voor één ziet vallen en afbrokkelen, begin je te beseffen dat deze plek niet meer zo'n aantrekkingskracht op je heeft.

Toch willen we niet dat je in een depressie of verdriet terechtkomt, gedesillusioneerd of geïsoleerd raakt. We willen dat jij je op liefde concentreert. We willen dat je focust op zelfexpressie en creativiteit, op de tijdloze kwaliteiten die je bezit. We willen dat je luistert naar de stille, zachte stem binnen in jou die je leidt naar een zinvol leven.

Ja, je bent op weg naar huis. We zijn allemaal op weg naar huis. Het is een terugkeer naar de liefde waar uiteindelijk iedereen aan mee zal doen.

Sommigen volgen gewoon de schilderachtige route. Dat is de route die men neemt als men niet de ambitie heeft om ergens op tijd te komen of misschien wel de weg naar huis te vermijden. Maar sta je terugkeer niet in de weg. Oost, west, thuis best. Thuis is waar liefde is (niet waar mijn stella staat 😏…) dat is een plaats van scheiding en angst.

Maar om deze plaats van scheiding en angst in zijn ware perspectief te brengen, moet je voor liefde kiezen, moet je kiezen voor vergeving, moet je ervoor kiezen te geloven dat je een heilig kind van God bent, dat je goddelijk bent en dat je het verdient om gelukkig te zijn. Dit zijn de fundamentele overtuigingen die je in je geest moet hebben om over je wereld te heersen.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten