zondag 29 augustus 2021

Les 242 ~ Deze dag is van God. Het is mijn geschenk aan Hem. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben diegene die je kent als Jezus.

Denk eens aan alle dingen die je elke dag denkt te willen, zoals ik wil meer eten, ik wil meer geld, ik wou dat ik op reis kon gaan, ik denk dat ik misschien dit of dat moet krijgen, ... . Denk aan alles wat je doet om die dingen te bereiken.

Dit gebed, deze les leert jou te ontspannen. En wat is er meer ontspannend dan vertrouwen? Erop vertrouwen dat je precies begeleid wordt naar waar je heen moet, met wie jij je tijd moet delen, met wie je gesprekken moet voeren, wat je moet kopen of niet, wat je wel of niet moet doen.

Een ontspannen houding bewijst dat je begrijpt dat je niet gescheiden bent van God, maar diep en diep verbonden bent met de innerlijke leiding die jou leidt naar datgene waar je naar zoekt.

Velen van jullie geloven dat God negeert wat jij wil, dat dit universum hier is om je te laten lijden. Hierin heeft het christelijk onderricht zich vergist.

De waarheid is dat je verbinding met het Goddelijke jouw gedrevenheid aansteekt. Die verbinding wakkert die gevoelens in jou aan met een weten dat iets goed voor je is of dat iets een avontuur zal zijn waar je van geniet.

En het hoeft geen persoonlijk en geïndividualiseerd streven zijn. God weet wat je wil en het universum achterhaalt de frequentie die je uitzendt omdat die informatie elke seconde door jou wordt uitgezonden, de frequentie waar jij aan vasthoudt. En zo, ontspannen, in de wetenschap dat je duidelijk begrepen wordt door dit reflecterende universum tonen de wetten van de schepping jouw begrip ervan aan.

Dus ontspan! Draag deze dag over en stop vandaag met streven. Doe gewoon waarvoor je geïnspireerd bent, wees datgene wat jou inspireert, vertrouw op die begeleiding en weet dat er voor je gezorgd wordt.

Er wordt voor je gezorgd en er wordt van je gehouden.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten