maandag 23 augustus 2021

Les 236 ~ Ik regeer mijn denkgeest, die alleen ik regeren moet. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Velen denken dat het idee je over te geven aan Gods wil een daad van passiviteit is die van jou een voetveeg zal maken.

Het tegenovergestelde is waar. Om je geest aan liefde te wijden moet je met je totale zijn die keuze maken. God is liefde en dus ben jij dat ook. Dit is een heel eenvoudig principe.

Als je naar je geest kijkt en je denkt aan alle afval die je binnen laat komen, alle negativiteit, alle herkauwers en oordelen die je er doorheen laat gaan, kan je beginnen zien dat jij je vrije wil misbruikt, dat jij je denken verkeerd gebruikt en dat het doet wat jij opdraagt te doen.

Het is door discipline, maar ook door een diepgaand geloof dat jij je geest traint in liefde, om afgestemd te zijn op de frequentie, het radiostation als het ware van liefde waar je wordt geleid langs het pad met een bestemming die die frequentie weerspiegelt.

Dus als je niet gelukkig bent met je leven, als je keuzes maakt die liefdeloos zijn voor jezelf en andere mensen dan geef je niet het beste van jezelf aan degenen die je liefhebt.

Ben je gelukkig, vreugdevol, vervuld, in afstemming, geen weerstand biedend en toegewijd om jouw eigen frequentie te versterken dan zullen ook de mensen om je heen hierin gedijen. 

Bij de meeste mensen die niet op één lijn liggen is het niet zo fijn om in de buurt te zijn.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten