maandag 30 augustus 2021

Les 243 ~ Vandaag zal ik over niets dat voorvalt een oordeel vellen. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben diegene die je kent als Jezus.

Wat een vrijheid biedt dit. Wat een ontspanning brengt het je als je zegt ‘vandaag laat ik alles met rust, ik laat alles zoals het is, ik vertrouw erop dat er een groots plan op deze planeet gaande is waarover ik heel weinig informatie heb en daardoor niet zo scherp en snel moet zeggen dat iets verkeerd is of dat iets niet zou mogen gebeuren’.

Soms veroorzaken negatieve gebeurtenissen - of wat jij als een negatieve gebeurtenis waarneemt - een grote transformatie terwijl mensen een negatieve gebeurtenis waarnemen en aannemen dat er iets gecorrigeerd moet worden.

Als men een negatieve gebeurtenis tracht te voorkomen kan het systeem dat deze genereert misschien niet veranderd worden en dit is iets waar men bij negatieve gebeurtenissen niet bij stilstaat.

Een van de voorbeelden zijn de toegenomen branden in jullie samenleving. Dit vuur brengt een toenemende liefde voor de planeet in jullie bewustzijn, een veel grotere bereidheid om op te komen voor de planeet.

Je zou dus kunnen zeggen dat deze dingen verschrikkelijk zijn, maar in jou komt er een motivatie naar boven die, door hier getuige van te zijn, in feite een revolutie veroorzaakt.

Oordeel dus niet te snel en oordeel voor vandaag helemaal niet.

We willen je eraan herinneren dat dat ook voor jezelf geldt. Stop met jezelf te veroordelen, je haar, je buik, je benen, je billen, wat het ook is dat je dagelijks aanvalt of als onvolmaakt beoordeelt. Gun jezelf vandaag die rust.

Je zal begrijpen dat vandaag stoppen met oordelen uiterlijk niet direct iets zal veranderen, maar wel, en dat aanzienlijk, je interne vibratie zal veranderen. Want in plaats van de buitenwereld en de binnenwereld aan te vallen en te zeggen dat God deze plek heeft verlaten zeg je hiermee dat je vertrouwt op het geweldige plan, waarover je weliswaar heel weinig informatie hebt maar toch uitkijkt hoe dit vandaag uitpakt.

Laten we dus eens kijken hoe je leven vandaag verloopt zonder oordeel, zonder angst, zonder wrok, zonder al deze dingen die uit oordeel voortkomen. 

Je denkt dat oordeel je vriend is en dat jij er je voordeel uit kunt halen, maar de waarheid is dat het al het lijden veroorzaakt dat jij ervaart.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten