zondag 19 september 2021

Les 263 ~ Mijn heilige visie ziet alles als zuiver. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




 

Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben diegene die je kent als Jezus.

Deze les lijkt onmogelijk, is het niet, dat je naar alles kijkt als zijnde ‘puur’.

Kan je zien dat jouw oordelen je lijden bezorgen? Kan je zien dat ingaan tegen de realiteit je pijn doet?
‘Hij had dit niet mogen zeggen, zij had dit niet moeten doen, …’, je kijkt naar iets dat gebeurd is en je zegt dat het niet had mogen gebeuren. Dus is er ruzie met wat is.

Het is een verspilling van tijd en energie en het scheid je van de kennis dat alles hier mag gebeuren omwille van de vrije wil die men gekregen heeft.

Het is ook niet de eerste keer dat dit ter sprake komt.

Zoveel jaren geleden liep ik op de aarde. Het was de plek waar ik naartoe kwam om te zien. Ik ontwikkelde het vermogen om te zien dat ik schade aanbracht wanneer ik over iets oordeelde, dat ik de energie aan het uitputten was. Ik viel aan, niet figuurlijk, maar letterlijk. Mijn vermogen was op dat moment zo sterk verbeterd dat ik letterlijk een plant kon doden door er met haat naar te kijken.

We willen dat je begrijpt dat het veroordelen en haten van, afstand nemen van en veroordelen van alles wat je ziet, jezelf het meest pijn doet. Maar het heeft eveneens invloed op de wezens naar wie je kijkt.
Dit is een van de redenen waarom sommige van jullie beroemdheden zo'n moeilijk leven hebben, omdat zoveel mensen hen met lust of oordeel aanstaren.

Let dus op je vergeving. Het is de oefening die je alles zal brengen wat je wilt.
Vergeving betekent dat je de werkelijkheid begrijpt. Je begrijpt dat jullie allemaal met elkaar verbonden zijn, dat iemand of iets anders aanvallen jezelf aanvallen is en je demonstreert je krachtige begrip in de wetten van de schepping, namelijk dat je meer krijgt van waar jij je op focust. Het universum luistert. Het is een reflecterend en holografisch universum.

Dus als jij je concentreert op dingen die je niet leuk vindt krijg je er meer van!

Ik ben diegene die je kent als Jezus en we zullen morgen weer met je praten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten