woensdag 1 september 2021

Les 245 ~ Uw vrede is met mij, Vader. Ik ben veilig. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 



Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Als je deze ideeën stevig in je bewustzijn hebt opgenomen – wat na verloop van tijd zal zijn doordat je dit werk oefent - breng jij de wereld een kalmte en vrede.

Omdat je denken vredig is, is dit het grootste geschenk dat je niet alleen aan jezelf geeft. Het is het meest waardevolle dat je ooit kunt hebben. Bovendien breng je een stem van gezond verstand de wereld in. Je neemt niet deel aan angstige gesprekken. Je spreekt niet negatief over iemand. Je deelt je vredige geest met de mensen om je heen.

En sommige mensen zullen geïrriteerd raken omdat je niet deelneemt aan hun strijd en dat is oké. Door het belang van een vredige geest te waarderen, realiseer jij je dat er mensen zijn waarvan de frequentie zodanig verschilt van die van jou dat je voor hen een bedreiging vormt.

Dat is wat er zoveel jaren geleden in mijn fysieke incarnatie gebeurde. De energie die ik manifesteerde, doordat die in mij was, vormde een bedreiging voor de frequentie van het gebied en de plaats waar ik functioneerde als leraar en genezer. Dus moesten ze me doden.

Velen van jullie hebben in de loop der jaren zich afgevraagd waarom ik dat heb laten gebeuren. Wel, omdat ik niet dood ging. Ik wist dat ik niet kon sterven. Ik wist dat ik meesterschap had over mijn bewustzijn en mijn fysieke, materiële lichaam. Ik wist waartoe ik in staat was. Ik had dit al een aantal jaren gedaan, ik manifesteerde nieuwe fysieke structuren op verschillende locaties terwijl ik mediteerde en gesprekken voerde met mensen.

Ik was gekomen om te tonen hoe het beheersen van de geest werkt. En meesterschap van de geest betekent ook meesterschap over het lichaam.

Beheersing van het lichaam is echter niet wat je zou moeten zoeken en het zeker niet moeten zoeken door het lichaam te gebruiken. Als je een diepe en krachtige verbinding met het Goddelijke wilt hebben, word dan vredig door het oefenen van vergeving. Word vredig door kennis en begrip van de wetten van de schepping. Word vredig door te begrijpen dat je gemaakt bent naar het beeld van God en dat je een krachtige schepper bent.

Dan hoef je de wereld niet te vrezen. De wereld is slechts een weerspiegeling van jouw denken. En als je liefde meester bent kan je alleen maar liefde tegenkomen.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten