maandag 20 september 2021

Les 264 ~ Ik ben omringd door de Liefde van God. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben degene die je kent als Jezus.

Stel je voor hoeveel verschil dit voor je maakt als je zegt ‘ik ben omringd door de Liefde van God’ in plaats van ‘ik leef in een gevaarlijke en angstige wereld’.

"Ik ben omringd door de liefde van God" betekent dat je kan ontspannen, jij je kan openstellen, verbinden, verenigen.

Als je zegt dat je in een gevaarlijk universum bent, dat alles je kan aanvallen en dat jij jezelf moet verdedigen, zit je vast en als het ware opgesloten in een niet-ontvangende modus.

Deze eenvoudige les is verre van simpel. Het is de basis waarop je voortaan je leven moet leiden. Dat je weet dat er voor je gezorgd wordt. Dat je hier niet per ongeluk bent. Je bent hier willens en wetens en verdwaald.

Maar nu heb je een kaart gevonden die je terugbrengt naar het pad dat je in deze incarnatie voorbestemd was te bewandelen.
Je was voorbestemd in deze incarnatie een pad te bewandelen en het wordt je kenbaar gemaakt aan de hand van goede gevoelens, geluk, vreugde, een gevoel van één zijn en van creativiteit.
Dus als je niet een van die gevoelens hebt ben je een beetje van dat pad afgestapt.

Dit gebed brengt je terug naar die plek waar je weet dat alles goed is.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten