maandag 5 juli 2021

Les 187 ~ Ik zegen de wereld, want ik zegen mijzelf. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben diegene die je kent als Jezus.

Ik zegen mezelf en daarom zegen ik de wereld. Ik zegen de wereld en daarom zegen ik mezelf. Je geeft zoals je ontvangt. Je ontvangt zoals je geeft.

Dit is een wederkerig universum! Het is holografisch en het is wederkerig. Dat wil zeggen dat je oogst wat je zaait. Als je dus de hele dag doorgaat met het beoordelen van anderen, zal jij je beoordeeld voelen. Als jij gedurende je dag liefde uitstraalt, zal je liefde ontvangen.

Het is zo belangrijk om je verbondenheid met alles en iedereen te begrijpen, omdat je geen eiland bent. Niemand is een eiland.

En zo spoelt alles aan aan jullie kusten. Alles. Net zoals wanneer je plastic flessen weggooit en je ze lijkt weg te geven, komen ze terug in grote golven plastic flessen. En toch denkt niemand daar echt aan als ze dit weggooien en proberen dat ding kwijt te raken. Alles wat je ooit van de aarde hebt weggenomen of waarmee je deze aarde hebt verontreinigd, zie je nu naar je terugkeren. En het is geen straf; het is slechts de aard van deze plek.

Dus begin alles te zegenen wat je zou willen zegenen! Zegen je broeders en zusters. Zegen jezelf. Zegen mij. Gezondheid. Zegen het universum. Zegen de natuur. Zegen de dieren. Zegen de frisse lucht. Zegen de bomen. Geef tijdens je dag de liefde weg die je voor al deze dingen hebt en waardeer ze. Dat is wat waardering is. Aan alles wat je ziet schenk je de liefde die je natuurlijke staat is.

En het komt bij je terug! Het komt bij je terug in de vorm van kansen. Het komt terug in de vorm van een mooie zonnige dag. Het komt bij je terug in de vorm van mooie relaties. Het zal bij je terugkomen in de vorm van allerlei soorten overvloed. Je handelt in overvloed wanneer je alles wat je ziet op prijs stelt en zegent.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en we zullen morgen weer met je praten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten