vrijdag 9 juli 2021

Les 191 ~ Ik ben de heilige Zoon van God Zelf. Met toelichtend commentaar via Tina Spalding.

 




Jullie zijn inderdaad gezegende wezens. Ik ben diegene die jij kent als Jezus.

Jij bent de heilige Zoon van God. Ik ben de heilige Zoon van God. Jullie zijn allemaal een mooi, heilig, goddelijk deel van de Geest van God.

Als je dit weet, echt weet, dan is er geen behoefte aan najagen, ben je niet wreed, ben je niet behoeftig, maar in overeenstemming met je ware aard. Je loopt door de wereld, maar niet meer met een arrogantie. Je weet dat je de verpersoonlijkte liefde bent, dat je hier een doel hebt, dat je een eeuwig wezen bent.

Het is je geloof in de dood dat je hongerig maakt. Het is je geloof in de dood dat ervoor zorgt dat je anderen aanvalt. Het is je geloof in de dood, je kwetsbaarheid en je kleinheid die ervoor zorgen dat je hatelijk en gemeen bent.

Wanneer je de ware aard van je grootsheid begrijpt - niet de grootsheid van het ego die zegt dat je zo speciaal bent - maar de grootsheid van je ware oorsprong dan zul je moedig zijn, wijs, nederig. En je zult door deze wereld lopen en licht schijnen dat buiten het vermogen van anderen ligt om te begrijpen. En ze zullen zich afvragen wat er anders is aan jou, dat jij niet in een hoek gaat zitten, schijnbaar vrede hebt in deze gekke wereld. Ze zullen zich afvragen wat je doet. En dan kan je ze vertellen dat je weet dat je een heilige Zoon van God bent en dat er niets is om bang voor te zijn.

Ik ben diegene die je kent als Jezus en ik zal morgen weer tot je spreken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten